Yunusemir ikiprensannesii2 benim bebeğim 1 aylık bende bugün ilk kez tek yıkadm aslında kendinize güveniniz varsa tek daha güzel ve rahat aman şöyle yapma aman böyle tutma sadece kendi kendine ben sağlıkçıym zaten tek daha iyiymş🥰
ikiprensannesii2 Yunusemir Aynen öyle keyfime göre yıkadım mis gibii. Dediğiniz gibi oluyor ve hiç hoşlanmıyodum o yüzden cesaretlendim. benim çocuğum sonuçta neden yıkayamasın kızım hadi bakalım dedim🤣
Balkizlarim ikiprensannesii2 hadi gözün aydın diyim 🙈🤣 ben 9 aydır tek yikiyorum 3 kizimida hep tek yıkadım 😁
Aysu01- ikiprensannesii2 ben oğlum 20 günlükdu kimseyi bulamadım yıkamak için herkesin işi vardı bende bir sinirle yikamistim o günden beri de yıkıyorum 7 aylık olduk
ikiprensannesii2 kar_kristali Evet ilk çocuk 🙈 ahh hemde nasıll hele ki o boyunları var ya kokla kokla doyamam 🥰 aminn hepimizin inşallah🤲🏼🤲🏼
ikiprensannesii2 Misssimsek İstersen sana izlediğim videoyu atayım inan ki korkulacak gibi değil tekniği biliyosak yapması çok basitmiş ve çok mutlu oluyomuş insan bebişini kendisi temizleyince🥰
Misssimsek ikiprensannesii2 yaa çok sevinirim canım atar misin. Çünkü eşim bazen yorgun oluyor bebeği yıkamak gerekiyor ama yıkamaya yanaşmıyor yorgunum diye. Hiç değilse kendim yikarim ona ihtiyacım.olmaz.
ikiprensannesii2 merve5561 Bende öyle yapıcam inşallah suya batır çıkar yaparım el alışkanlığı olunca🤣🤣 ayy maşallah yavruma öğleden bu yana mayışmış duruyo normalde çok ağlardı
Yunusemir ikiprensannesii2 öyle tabi birilerinden beklememek çok güzel her zaman birileri olmıyck yanımzda öğrenmemz başetmemz lazm 🥰
aybukemom ikiprensannesii2 aferin kız o ilk önemli ben doğduğundan beri kendim yıkıyorum ilk banyosunu bile kendim yaptırdım 😚
ikiprensannesii2 aybukemom Aa gerçekten mii o minicik haliyle valla maşallah😍 artık 2.çocuğu yıkarım bende😂
Deletedmom_29 ikiprensannesii2 evet çok güzel bir duygu 🐨 Bazen poposunu banyoda Lavobada yıkıyorum ilk yıkadığımda bana öyle bir tutulmuştu ki dedim bana daha önce kimse böyle sıkı sarılmadı 😄
aybukemom ikiprensannesii2 çok kolay aslında ilk zamanlar minicikler filede döndüre döndüre yıkıyorsun büyünce de oturana kadar biraz zor oturduktan sonra banyo çok kolay 🥳
Eternity ikiprensannesii2 Gerçekten korkulacak bir şey yok. Benim annem Türkiye de ben yurtdışındayım, o yüzden daha 3 günlük olduğundan bu yana (7 buçuk aylık) ben yıkıyorum. Hiç korkmadan cengaver gibi yıkamıştım 🤣
ikiprensannesii2 Eternity ahh ne cesaret yaa micikken🙈 ama Allah nasip ederse 2.çocuğumu bende en başından beri yıkamak isterim 💜