Melina AlyaBaby Şekerli su benim de tasvip etmediğim yöntem bilinçsizce buluyorum bu yöntemleri. Bebeğiniz de gaz sorunu olduğunu nasıl anladınız? Yane benim bebeğim kendini sıkıyor ıkınıyor gazını çıkartamıyor diye düşünüyorum?🤔
Adensu Melina gobegi şişer rahat edemez birde bacaklarini surekli karnina ceker ikinir gaz cikartamaz gaz sorunu budur yani gaz damlasi var bizde daha alamadik ilaci doktorun yazisini eczaneci okuyamadi baska doktora yzdiricam
AlyaBaby Melina bizimkide hep öyle ıkınıyor pırtlarken ağlıyor biraz rahatlıyor sonra yıne aynı bazı gün daha cok bazı gün daha iyi 🤷🏼♀️
Annekedii Melina kullandim halen de kullanıyorum 5.damla.gunde 2 aylik oluncada sab simplex kullanirsin gunde 3 kez falan , sancisini rahatlatır , 3.5.ay olunca hic bisey kalmicak merak etme
Melina mrymgkce Benimkide öyle kıpkırmızı oluyor sıkıyor kendini ağlıyor ayaklarını yukarı doğru çekiyor karnı mı ağrıyor bilmiyorum yarın doktora gideceğiz
Grkemyktas Melina ben kullanıyorum bağırsakları düzenliyor zaten tuvaletini yapıyor du aslında ama çok zorlanarak yapıyor resmen büyük insan gibi ıkınıp bağırıyor açıkcası hala yapıyor aynısını ama kullanmaya devam ediyorum Bebekler bağırsaklarını yönetemezler sen bile zorlanırsın bazen tuvaletini yaparken oda öğrenecek zamanla demişti doktor ama bilemiyorum 😒