Kuroneko Ela41 9 a girmek uzere o da cok su icer ve doğduğundan bero cok cis yapar bezi dolu oluyor uyandiginda ama sizdirmamis oluyor 11 saat uyur
Depresif_polyanna Ela41 benim kızım da çok su içer, erkenden uyusa bile sabaha kadar hiç değiştirmem taşmaz. Kızım 20 aylık ve doğduğundan beri molfix kullanıyorum. Bazen sabahları bezi elime alıyorum çok ağır oluyor nasıl taşmamış diye hayret ediyorum.
Sukranpkr Depresif_polyanna bende molfix kullanıyorum sabaha kadar durur ve bez bazenleri ağır olur ama sızdırma gibi bişey asla olmadı doğduğundan beri molfix kullanıyorum memnunum
Kuzey-41 Ela41 a101in bezini bende kullanmistim cok tasiriyordu prima ve molfix öneririm ikiside iyi taşma yapmiyor
espalp Ela41 aylardır geceden sabaha 12 saatten önce hiç bez açmıyorum. Prima premium care kullanıyorum geceleri asla taşma yapmıyor. Gündüz canbebe kullanıyorum. Can bebeyi gece taktığım da oldu o da taşma yapmadı ama gece için prima kadar güven vermiyor bana
Papatyaseverr Ela41 premium care kullanıyorum bebeğimin bezi kocaman olduğunda bile taşma yapmıyor güzel bağlandığında kontrol ederek bağlıyorum yanlarını falan sıkıntı yaşamıyoruz şükür
Ela41 esrdrbs a101 bezı okadar kalmıyo 3 4 saate bır degısıyorum sureklı kontrol edıyorum yuz ustu yatıncada dırek karnından cıkıyo gece cok su içiyo hadı yaz kıyafet cabuk degısıyo ama kışın bu bı dert yanı bakalım prıma alicam insallah memnun kalırım
Sukranpkr Molfix kullanıyorum 15 aylık kızım var geceleri su içer yatmadan bezini değistiririm sabaha kadar durur gece değistirmem bence bezle alakalıdır bezinizi değistirin