Bebeyım 15 aylık oldu gecelerı her uyandıgında su içiyo dogal olarak bezı doluyo gecelerı 2 3 kez degısıyorum bazende hep çişi dısarı tasıyo bugece oyle oldu komple ustunu degısmek zorunda kaldım sımdı yaz ama kısında olursa naparım a 101 ın bezını kullanıyorum varmı aynı ayda olan bebek ce çiş cıkarmayan bez ?