Edizbeyinannesi rabbimin izniyle birşey olmaz canım benimde ilk bebeğim birde biz erken doğduk 32 gün küvez yolu bekledim ve süt sağdım hergün süt getirdim poşetlerce sütümü alsın çabuk toparlasın diye 40 cc çıkardı poşetlerdim sabah 80 cc çıkardı poşetlerdim 50 cc cıkardı poşetlerdim ne cıksa kardır diye sonra eve geldi devam ettim bi baktım sütüm artmış yetiyor böyle besliyorum gönül isterdi emzirmek ama almıyor zorlayamam ki emmiyor diye sütüm varken mamada veremem vicdan azabı çekerim bende alıştım artık her karnını doyurma öncesi sağıp veriyorum 🌸 sen annesin güçlüsün tedirgin olma sana ve sütüne ihtiyacı var