Merhaba anneler bebeğim 3. aydan sonra emmeyi bıraktı o zamandan beri günde iki kerede olsa sağıyorum kendisi şimdi 6 aylık çok ilgi istediği için bazen gün oluyor sağamıyorum bile sütüm var emse çok iyi olacak ve artacakta ama maalesef emmiyor ve böyle giderse de azalacak ondan korkuyorum sizler ne kadar sağdınız ben ne zamana kadar daha böyle gidebilirim doktorlar ve hemşireler günde iki üç kerede olsa anne sütü alıyor dıyolar ama ben hiç rahat değilim keşke biraz daha emmebilseydi