1annecik mastit olmuşsun canım. Aynısı bende 1 ay kadar önce oldu. Sabah göğsümde bıçak saplanır gibi ağrı hissettim. Asla emziremedim aşırı canım yanıyordu. Birden ateşim çıktı istifar başladı. Sandım ki korona oldum. Göğsüm geçmeyince anladım mastit olduğumu. Mastit yanlış emzirme sonucu oluyor. Süt birikmesiyle de oluyor. Çok süt birikmiş olmalı sağ mastit olan göğsünü. Ben hemen sağdım ve acı çekerek bol bol emzirdim şükür akşamına geçmişti. Bide bunu sütün çeker ye falan diyorlar ya ona da yoruyor lar halk arasında ne kadar doğru bilemem ama hiç mastiti yaşamamıştım 1 gün önce kokoreççinin önünden geçerken canım drli gibi kokoreç istemişti ama yemedim. Sabahına göğsüm ağrı içinde uyandım. Doğru mu diye düşünmedim değil. İşte uzun lafın kısası bebeğim çok ememiyor o göğsümü diye vazgeçme sağma. Israrla o göğsünü vermeye çalış. Ha birde sıcacık ama sıcak olacak baya su kaynar suda göğsünü ovalayarak yıka çok iyi gelecek geçmiş olsun 💮