Kızlar sağ göğsümü bebeğim emmiyordu şimdi yeni yeni emmeye başladı ben de onun emmediği sıralarda sağıp veriyordum bebeğim emmeye başladıktan 1 gün sonra göğsümün bir bölgesine bıçak saplanır gibi ağrı girdi ateşim falan çıktı 2-3 gün oluyor Ağrı hala devam ediyor eskisi kadar sütte gelmiyor az önce sağım yaparken göğsümün ucunda sarı akıntı vardı ama koyu sarı resmen sizce neyden olmuş olabilir böyle bir durumla karşılaşan oldu mu