Arasannesi symasglam evet emzırırken yazılan antıbıyotık bu zaten. Ben 2 defa kullandım ama bebegımde herhangı bır degısıklık gozlemlemedım
efuchan symasglam mantar pişiği yaptı çocuğa ben mastit olduğumda kullanmıştım sağıp dökmek gerekiyor mastitte ilk çıkan sütleri yine de emzirdiğim sıra yüzü sivilce doldu ishal oldu