Evet 2 kutu kullandım ve üst üste diş için. ikinci kutuda emzirmedim ama sağıp döktüm. Ve araştırdım aslında augmentin emzirme döneminde minimum risk içeren ilaçlardan. Kullanmazsanız daha da ilerler. Ben kullandığım halde doktor 3. Kutuyu yazdı ihmal etmeyin