Sinem1 Geçmiş olsun benim bebeğim doğduğu günün ertesi gün bakıldı 2 ay askı kullandık çok zordu o süreç baştan keşke taksaydım düzenli hep yok onu giydiremedim yok bunu giydiremedim lohusalık bir yandan kıyamadım bir yandan ama tam bir salakmışım ilk ay taksaydım düzenli dinleseydim doktorumu ikinci aya hiç bir şeyi kalmayacaktı çift bez takın ayaklarını birleştirerek altını temizlemeyin çift bez kullanırsanız bir dahaki doktor kontorlüne kadar belkide kapanır ama doktor bandaj verirse lütfen 23 saat takın çıkarmayın her gün üstünde kalsın