Bebeğim 65 günlük bugün kalça çıkıklığı kontrolü vardı ultrasonda değerler 55-57 çıktı doktor kalçs çıkığı olmadığını ama değerinin normalde 60 ve üstü olması gerektiğini söyledi bir ay sonra tekrar kontrol edilicekmiş eğer düzelmezse bandaj dedi böyle bi durum yaşayan varmı