arimbalim_248 birprensannesi0208 hipp kabız yapıyormu sızın bebegı. Bırde kilo alımı nasıl bana pek alıyor gubı gelmıyor
birprensannesi0208 arimbalim_248 hipp değil bebelac gold kullanıyorum ben cnm gayet güzel kilo alımı boy fln hepsi çok güzel yani benim bebeğime bebelac yaradı görümcemde kullanıyordu ama onun oğulna kabız yapmış bebekden bebeğe değişiyor dedi doktorumuz
Urazim Bebeğim şuan 40 günlük hipp kullandım en baştan beri kilo alımı iyiydi ama aşırı gazlı bebeğim o yüzden değiştirdim yeni evolvia kullanıyorum şuan iyi ama kilo ne durumda birdahaki ay görücez
GUBILIK arimbalim_248 anne sutu neden vermiyorsunuz demedim :) ben de mama kullandim, kullaniyorum. Sadece cok degistirmissiniz. ben doktorumun dedikleriyle yol cizdim, o nedenle size de o sekilde yazdim
Ummu_64 arimbalim_248 Bebeğim 5 aylık doğduğundan beri sma veriyorum şuan 8 veya 8.5 kilo her ay aşağı yukarı 1 kilo aldırıyor kızıma ama bu bebekten bebeğe değişir
Aycayldrm arimbalim_248 bndr hipp kullaniuorum buyuk oglumdada onu kullandim sindirimi kolay oldugu icn cabuk acikiyor dpgrudur ama ogluma yarsmisti kilda almisti