her mama her bebeğe aynı etkiyi göstermez aslında hepsi hemen hemen aynı bi tanesinde sabit kal ki bebeğin bünyesi de alışsın kilo alır illaki,benim sütüm de çok azdı üstelik emmedi 2 ay sağarak verdim mama bebelac gold kullanmıştık tavsiye ederim çok iyi gelmişti bize.şu an kızım 8 aylık 2 numara mamaya geçince aptamile başlamıştık