AnneAnne1 Pineapple20 bilgim yok ama geçenlerde yine gelmişti annem de alacaktı. Ama her mağazaya 1 tane geliyor. Erken gitmesini tavsiye ederim annenizin. Benim annem alamamıştı 🙄
Sevimogretmen Pineapple20 ben aldm gayet kullanışlı ve uygun cnm alabilirsin 20 tlyede civilden minderini almıştım 80 tlye geldi hem uygun hemde çok güzel 7 aydır kullanıyorum gayet memnunum
AnneAnne1 Keloglan35 riski varmı acaba yani ayağı kalkınca kayıp gider diye korkuyorum 🙄 öyle kazalar yaşadınız mı
Keloglan35 AnneAnne1 yanı ayağa kalkınca indirince gidiyor ama freni yok yani bebek indirdikçe gidiyor 1 buçuk ay önce aldık hiç düşmedi diyemem tabii ama riskli değil bence yürüme arkadaşı olmadan yürüdüğünde daha çok düşüyor ve riskli bölgelere daha fazla
6714431 Reflu yatağı almıştım çok kullandım ana kucağını çok kullandım . A101 de mama sandalyesi geliyormuş 60 tl ye biz de daha yeni aldık bilseydim almazdım 200 tl aldım hemde