Pineapple20 kızlar BİM’e yine güzel ürünler gelecek. Ben bebek bakım çantasını kullanıyorum çok memnunum. Sizin de kullanıp memnun kaldıklarınız var mı?
AnneAnne1 Pineapple20 reflu yatağını bimden almistim bende çok kullandım valla. En son sığmadı artik kaldırdım 😆 yürüme arkadaşı ve ışıklı topdan alacağım bende . Kaçırmam ınsallah 😆
prensannesi1111 Pineapple20 bende cantayi kullaniyorum cok memnunum gecelik takimi cit citli ve monta bakmayi dusunuyorum mont alip memnun kalan varmi acaba
Keloglan35 AnneAnne1 ben yürüme arkadaşının aynısını e bebekten 99 tl ye aldım kacirsanda ordan alabilirsin
Pineapple20 AnneAnne1 mama sandalyesi de alacakmış annemler. Kullanışlı mı acaba bilgin var mı canım?
Pineapple20 prensannesi1111 ben almadım ama aklımda mont da. Gecelik takımları doğumdan önce gelse Kesin bakardım.
AnneAnne1 Pineapple20 bilgim yok ama geçenlerde yine gelmişti annem de alacaktı. Ama her mağazaya 1 tane geliyor. Erken gitmesini tavsiye ederim annenizin. Benim annem alamamıştı 🙄
Sevimogretmen Pineapple20 ben aldm gayet kullanışlı ve uygun cnm alabilirsin 20 tlyede civilden minderini almıştım 80 tlye geldi hem uygun hemde çok güzel 7 aydır kullanıyorum gayet memnunum