Birannebirfurki çok çabaladım alışsın diye alışmadı. Hareketli bebek olunca hep yerde olmak istedi. 9 aylık olduk artık, yavaş yavaş insanları yabancılamaya başladı. Yabancıyı görünce kucağıma tırmanışı, yakama yapışması acayip hoşuma gidiyor valla yalan söyleyemeyeceğim. 😂 Keşke bütün gün yapışık gezebilsek. Çok isterdim. 😍