Sedatasdan merhabalar benim bebeğim de çok ağlıyordu hangi doktora gittiysek bir şeyi yok dediler bebeğim beni emerken ağlamaya hırslanmaya başlıyordu emmek istemiyordu inanılmaz kilo kaybı yaşadık en son 4. ayında gittiğimiz doktor inek sütü alerjisi dedi süt ve süt ürünlerini kestiğim gibi normale döndü bebeğim çok şükür ancak bu sefer ben yeterli beslenemediğim için 4. ayda ek gıdaya başlamak zorunda kaldık ben pirinç unuyla başladım günde bir ya da iki kez pirinç unu veriyordum hem rahat uyuyordu hem de o uyurken benim göğüslerim süt doluyordu. Her doktor maalesef ki seni analayamayabiliyor sen hislerine güven bence eğer sizde alerji gibi bir durum söz konusu değilse pirinç ununu tavsiye ederim hem kilo kaybı olmaz hem de bebiş doyar. Bir de hipp’in organik kaşık mamaları var kavanoz maması dışında pirinç ve yulaf maması var sütlü mamaları da var ama onları denemediğimiz için bilemiyorum ama tamamen organik gönül rahatlığıyla onlardan da verebilirsin. Ben kavanoz mamalarını çok kullandım sıkıntı olmuyor ama bebek daha küçük o yüzden kavanoz mamaları ağır gelebilir tavsiye olarak kutu mamaları önerebilirim. Bence sen de kendini hiç sıkma lütfen bol bol su iç İnan bana sütün artacak ☺️