Sedatasdan Yalnız sütün olması demek “ memelerin şişip süt doldu ağırlaştı” demek değildir.
Bebek emmeye başladığı an, boşalan her damla sütün yerine tekrar süt üretilir.Emzirmek için “memem dolmadı ondan uyanıyor tüh” diye düşünmeyin.
Bunu ben hem emzirme eğitimi aldığımda, hem gittiğim ebe ve doktorlardan hemde facebookta üyesi olduğum emzirme sanatı ve emzirme akademisi gruplarından aynı şekilde öğrendim.
Kilo kaybı yoksa, ortalama olarak iyi bir kilo alımı varsa süt yetiyordur.
Kendinizi üzmeyin lütfen.Dilerseniz siz de girin o gruplara hatta netten araştırsanız süt üretiminin 7/24 nasıl muazzam bir şey olduğunu görürsünüz.
2,5 aylık oğlum var memelerim hep yumuşak, gak meme guk memeyiz.7 kg kendisi.Doğduğu kiloya göre orantılı alıyor.Memelerim yumuşak dolmuyor aç bu çocuk diye kendimi hiç üzmedim çünkü yetiyor biliyorum.
Üzülme annesi ☺️