Deletedmom5 Edakk ay ne banane heryer söylüyor ilk 6 ay sadece anne sütü diye neden 3,4,5 değilde 6? Cahil. Yazacak çok şey varda senin gibisine oturup zaman harcamam ben yürüde insan gibi nasıl cevap verilir dersini al işlerse tabi.
Edakk Deletedmom5 cahil sensin ne girip yazıyorsun merak ettim yazdım ben, bak yazanlar var sanki sana erken mi diye sordum ben sana bi yazarım görürsün cahillikle ne alakası var sanki tamamen ek gıdaya başladım öbürü gırtlak yediriyorum mu dedim yedirsem bile sanane
Deletedmom5 Edakk banane be kendi çocuğun senin o sen düşün ben ne düşüneceğim 😂 of göster lütfen dev korktum. İşte size sizin gibi olmak lazım çok daha iyiymiş bu 😂 dur seni engelleyeyim de sesini kesiyim sende yaz anam babam
Edakk elmalikurabiye sebebi su, kilosu normal ama artık eskisi kadar sütüm gelmiyo doyduğunu hissetmiyorum bende her ihtimale karşı tattırdım olurda bisey olursa başlarım diye
elmalikurabiye Edakk anneler hisseder tabi. Emin degikseniz bir de doktorunuzla gorusun belki mamayi tavsiye edebilir ya da ek gida der. Cunku bahirsaklari hazir olmuyo kabizlik cekiyorlar erken baslayinca. Yargilamak icin yazmadim yanlis anlasilmasin ama hazir degilse ona da size de dert olur
Adelim Bende ılk 1cay kasıgı yogurt verdım 3gun sonra seftalı yalattırdım ama ogun huysuzlanınca korktum bıdaha bısey vermedım hıpp meyve kavanozları varmıs arkadasım onu tavsıye ettı ama cesaret edemıyorum
Merve010 Bebeğim 3.5 aylık herşeyden ilk günden belli tadıyor hafif parmağımla tadına baktırıyorum alışsın diye çok az nokta kadar bişe kimi doktorlarda bebeğin durumuna göre ek gıdaya erken başlatıyor.
ozlemcm16 Kızım dört aylık doktorumuz bizde beşinci ayda hafif hafif başlayalım dedi neler yaptıgınızı paylaşırmısınız hanımlar ? Neler tattırılabiliyor aya uygun olarak acaba