birUmutAnnesi hiç öyle bişey olmadı gönlünüzü rahat tutun normal hayatımıza devam ettik hastanede kaldıgımız sürece az beslendi, hastaneden cıktıktan 1 hafta sonra kontrolumuz vardı doktorum yine kontrole gelene kadar çok aşırı besleme demişti o kadar kontrole gittikten sonra normale dönün artık dedi doktor, hiç korkulcak bişeyi yok yani sonrasında, tabiki ara ara kusmalar olabilir ama bunlar normal bebek kusmaları demişti, ameliyatı atlattıysanız inşallah bi sıkıntı yaşamazsınız ♥️