Bi kaç gündür sürekli yazıyorum sürekli soruyorum sizlere belki görmüşsünüzdür, bebeğim aşırı derecede kusuyodu 5 gündür doktora gekdik reflü dedi ilaçları verdi ama fayda etmedi tekrar geldik ultrasonda pilor stenozu tanısı konuldu, nadir görülen bi hastalık diyo doktorlar bebegim kız, kızlarda daha çok nadir görülüyo genelde erkek bebeklerde görülüyomuş, midenin bagırsaga giden yerdeki kaslar kalınlaşıyomuş ve içtigi süt mideden fışkırır şekilde çıkıyo yatışımız yapılıyo ameliyat tek çaresi 1,5 aylık bebeğim lütfen dua edin LİNA bebeğimin adı 😔 lütfen sizlerde kusmayı hafife almayın