BerenBeril Busecngz emiyor ama sağda az geldiği için çok az emiyor bırakıyor sinirleniyor doymuyor onu emdiği zaman nasıl arttıracam bilmiyorum
Busecngz Mom93 çünkü bebeğim artık sadece geceleri süt içiyor. Gündüz içmiyor maalesef. O yüzden kendi çıkan sütüm yetiyor.. Çayla beraber baya stok yaptım. İhtiyacım kalmadı..
Busecngz Werwe9292 valla öyle onların hakkına girmiş olurum. İsterseniz bir kutu alın insaagramdan deneyin. Okuduysanız benimde denemediğim kalmadı 😁
Woody Busecngz Neyse normalde alıp deneyeyim o zaman. Süt sağıp buzluga atmam lazım, işe başlayacagım muhtemelen 😀 bestlak kullanıyorum aslında ama
Werwe9292 Okudum valla bekliyim yarina kadar satilmazsa sizden alırım yoksa instadan alıp bi deniyim bakalım
Busecngz Woody bestlak suan kaç para bilmiyorum ama o zamalar bana hem masraflı geldi. Hemde pek işe yaramadı. Benim suan mesela regl döneminde sütüm azalıyor o zaman kullanıyorum buzluktakileri. Yoksa günlük yetiyor. Büyüdüğü için az içiyor artık
Woody Busecngz evet bestlak 1ügunde bitiyor. 45 50 civarı. Çok şükür bana da yetiyor ama fazla sütün zararı olmax5😀 Günde kaç tane içiyordunuz
Busecngz Woody valla 3 diyolar ama ben 2 içtim bazen 1 hatta.. Çünkü iş yerinde 1 kere sağabiliyorum. Şişip rahatsız ediyordu
BerenBeril Asya12 dilruba demirezer diye ismide çıkıyor yazınca profilde kendi resmi var kıvırcık saçlı