Ezfis Geheimnisperson kıyamam birde işe gidiyorsunuz gerçekten anaların hakları ödenmez… demek bzmde öyle olcak… kimisinn geçiyormuş bizim kaldı baksanıza sizinde kalmış kaç aydır
Geheimnisperson Ezfis bizimki düzelmeyenlerden. Düzelen de duydum. Kısmet bakalım. Aralıksız uyuyan bebeklere maşallah 🧿
Ezfis Geheimnisperson vallahi maşallah.bende forumda hep düzelen duydum bir ümit bekliyodum…4 ay bitti..geçmedi. Şimdide5. Ay başladıı ztn değişen birşey olmadı:(
Ezfis Deletedmom_50 aynen hersey onunla basladi… simdide bitmiyor:(( kiminin duzene girmis biz bes ayi bir hafta gectik hala ayniyiz