Ezfis 4. Ay atağı bizde de var. Düzenli uyuyan bebek gitti, uyumamak için direnen bebek geldi. Gece 2 sefee kalkar sabah 7ye kadar bazen 8e kadar uyanmayan bebek şimdi gece 3bucuktan sonra her yarım saat, bir saat sonra uyanıyor. Mızmızzz. Yüzüstü dönüp apalamaya çalışıyor Gece gece.. Gündüzleri de aynı. Sallatarak uyutur şimdi sallatmıyor da. Ağlaya ağlaya uyuyo.. Atak bitmemesine 29 gün var. Dediğini gibi 5.ay başlar bu sefer de