Sevdaguzeltepe Sedagenco her yönden iyi bir mama bagışıklık güçlendirici kilo aldırıcı gaz ve kabızlık yapmıyor her sıkıntıya iyi gelen tek mama çok besleyici tek sıkıntısı 3 numarası yok
Sedagenco eymenveuras ama küçük boy benim aldığım 350 g belki ondan uygundur büyük boylar mı 140 tl 😶
H-15 Sedagenco biz de kullanıyoruz bebeğim için. Anne sütü yok denecek kadar az malesef mama ağırlıklı besliyorum kızımı. Memnunum kilo alımı da iyi fena değil
Kubrabazl-80 eymenveuras ecznede 140 liraya almış eşim ama bebek bezi mama filan datamw yerden aldırdm eşime 63 ya da 67 liraydı e bebekte de varmış bi araştır eczneden alma bnce 2 katı resmen