selam arkadaşlar bebeğim yaklaşık 20 gündür çok az mama yiyor sadece mama ile besleniyoruz. Çok zorlanıyorum sadece uyurken ağzına mama verebiliyorum onun harici uyanıkken hiç yemiyor yemediği için uykuya dalamıyor çünkü aç. Sürekli ağlıyor. Similac, bebelac gold, hipp organik ve hipp combiotic kullandık hiç birini içmiyor. Bugün kontrole götürdük 29 günde 300 gram almış sadece normalin altında dedi doktor şimdide aptamil prosyneo önerdi kullanıp bebeği seven ve kilo aldıran güzel bir mama mı bilgi verirmisiniz 😶