Htcomerasafyuce Ertugrulunannesii 2 numarayla basladim onda 68 tane vardı simdi 3 numara kullanıyoruz artk bunda 48 tane var
Ertugrulunannesii zehirlizakkum ya 1 kere alınmıyor ki bez sürekli gideceği için fiyatı da çok önemli
Sinmn Ertugrulunannesii ilk oğlumda prima kullandım, sıkıntı yaşamayınca ikinci oğluma da aldım ama sürekli dışına çıktı 🙄🙄 şuan molfix kullanıyorum, memenunum henüz sıkıntı yaşamadım
Emir29 Ertugrulunannesii anladım erken olur şimdi ben 4 kilodan sonra geçmiştim. Dedigim gibi o aylarda bende çok sıkıntı çektim ama artık hic olmuyo memnunum sleppden
Nurselcaglar İlk prima kullandık sızdırıyor diye molfixe geçtim oda sızdırıyor sandım ama doğru bağlayamamılım içinmiş snra onu düzelttim ama molfixe te her açtığımda bezini nemliydi cildi bu hoş değil çünkü prima da öyle nie sıkıntı yaşamıyorum biraz pahalı diye düşünüyordum ama diğer bezlere göre içinde adet olarak fazla var o yüzden en sağlıklısı prima kesinlijle
Hayatt Ben goon marka aldim ve müthiş bisey o kadar cisini yapiyo bi gram sizdirma yok tene temez bile etmiyo pişikte yapmadi tavsiye ederim 68li uzun zaman gidiyor kuru tuttugu icin