Elo10 bi 15 gün yemedim süt ürünleri hiç bisey, doktor relactaz ve entrgermina verdi kaka rengi yeşildi saru oldu. 15 gün sonra ayran falan içtim denemek için 3 gün sonrasında kaka yaptı kan vardı yine bi iki noktacik. Şu anda da sütüm çok az doymuyor. Bende aptamil alerjik olandan versem bi sıkıntı olur mu ki diye düşünüyorum doktora da gidemiyorum şu an bi kaç nedenden dolayı. Zararı olmaz değil mi