Mkelebek merhaba, ben de emziği verip kucağımda biraz piş pişleyerek sallıyorum. Dalıyor. Bazen de yine kucağımda emzikle aspiratör e götürüyorum. Onun sesiyle dalıyor. Sonra yatağına yatırıyorum :) Gündüz uykuları evdeki seslerden bölünmesin diye yine mecburen aspiratör sesi kullaniyorum. YouTube’dan açıp salonda bırakıyorum ana kucağında uyuyor :)