Pink35 PrensesimDuru Bende sizin gibi korkmuştum ama 23 günlükken verdim aşırı gazlı bi bebekti. Baya rahatlattı bizi. Karnı tok altı temiz ama ağlıyordu emzik kurtarıcı oldu diyebilirim.
Drkalpp Angel_45 bizimki de tutmuyor aventın aldım onu da tutmadı kaç gün denesem tutar siz kaç gün vermeye çalıştınız
Angel_45 Drkalpp doğduğu günden itibaren hep tiktim ama benimki tutan bebekler den galiba ama net olarak 15 gün falan hala atiyo gerçi arkadaşş mesela bizim her türlü markadan aldı normal aldı yinede tutmadi
Polat2706 PrensesimDuru 5.5 kilo canım şimdi ama 35 haftalık doğdu. Çok şükür yerinde. Bebek aç kalmıyor emzikle daha çok emme duygusunu biraz bastırıyor.
PrensesimDuru ZyNpYigit aynen öyle olunca benimde kafam karışıyor eee ilk annelikte de endişeler oluyor işte bu durumda
ZyNpYigit PrensesimDuru hicc korkmayin verin gtsin hic bisey olmuyor bi cok insan verio onlr sadce bhane ariolr hem brazda olsa rht edrsinz
UraSsmom PrensesimDuru Ben uykuya geçişlerde veriyorum ama bazı günler de hep veriyorum ne meme reddi oldu çok şükür ne başka bişey. Şu sıralar almıyo fazla korkuyorum bırakacak diye de aslında. Bağımlı olmuyorlar yani ama biraz da çocuktan çocuğa değişen bişey bence bu
Funique Emzik vermemek pişmanlıktır. amerikan pediatri derneği bebek ölümlerini büyük oranda önlediğini duyurmuş.Çocuk daha sakin oluyor meme reddi falan da olmuyor canım hiç merak etme aventin ultra air emziğini al bebeklerin yüzde 98 i kabul ediyor
bitterikolata PrensesimDuru emzik tokluk hissi veriyor o yüzden kilo alımı az olur deniliyor canım meme reddinin de en büyük sebeplerinden. Ben emzik kullanıp da anneyi emmeyi iki yaşını tamamlayan çok az kişi duydum genelinde mutlaka memeden vazgeçiyor bebekler. Şahsen riske atamadım vermedim emzik oğlum kolikti çok zorlandım sürekli memede durduk ama mesela 4 aylıkken 8 kiloydu 😊 15 aylık hala beni emiyor çok şükür 🧿
Seda-15 bitterikolata ben veriyorum gayet güzel kilo alımı bir kilo elli gram aldık ilk ayda. Zaten benimki açsa asla emmez emziği yıkar orTalığı. Meme delisi ayrıca gün içinde çok emmiyor bi uyurken veriyorum keyfi zaten kendisi de almıyor. Bebekten bebeğe değişiyor sanırım.
Deletedmom5284 PrensesimDuru 2 aylık kızım hastaneden beri veriyoruz çok rahatlıyorum, emziği verince kendi kendine uyuyor