gozde__ Sakine38 yok ikibacak ve ağızdan verdiler . Ama uyuyacağı zaman bacağının üstüne gelince çok ağladı eşimi ilaç almaya yolladım
Minigimgeldi Ldy bilmiyorum ki ben hiç öncesinde araştırmadım da yanlış bişey yapılmamıştır umarım 😔 size doktor mu dedi koldan diye
Berilsu24 edaozdxxr merhaba sizin ne kadar sürdü upgaze olayi bebim kizin 16 aylık sonzamanlarda darkettim bu durumu
Hbbsnnplt edaozdxxr merhaba eda hanım bizde de aynı durum oldu geçti mi bebeginizin bu durumu acaba dönüş yaparsanız çok sevinirim