Ldy gozde__ bir kolunda şişlik oldu fakat hemşire söylemişti zaten . Aşıdan sonra bir hafta çok huysuzdu calpol verdim ara ara o yüzden ateşi çok çıkmadı fakat çok huysuzdu bir hafta da geçti . Şişen koluna kolanya pamuk yaptım . O da geçti .
Minigimgeldi gozde__ geçen hafta gittik iki bacak bir ağızdan çok şükür huysuzluk da olmadı ateş de yapmadı
gozde__ Ldy iki kol ve bacak mi peki ? Zaten huysuz zamanları Allah kolaylık versin o zaman şimdiden 🤭
Ldy Minigimgeldi bir yaşından sonra koldan yapıyoruz dediler bu aşıyı koldan yaptılar hatta geçen ayda menrnjit son dozunu yaptırdım başka bir doktorda aynısını dedi size neden bacaktan yaptılar acaba
edaozdxxr Biz de 9 Ekim’de gideceğiz aşı olmaya. Ağızdan verilen aşıyı yaptırmıyoruz. Umarım sıkıntısız atlatırız. ( 6. Ayda ağızdan yapılan aşı yan etki yaptı. Paroxismal tonic upgaze geçirdik. )
Berilsu24 edaozdxxr merhaba sizin ne kadar sürdü upgaze olayi bebim kizin 16 aylık sonzamanlarda darkettim bu durumu
Hbbsnnplt edaozdxxr merhaba eda hanım bizde de aynı durum oldu geçti mi bebeginizin bu durumu acaba dönüş yaparsanız çok sevinirim
Minigimgeldi Ldy bilmiyorum ki ben hiç öncesinde araştırmadım da yanlış bişey yapılmamıştır umarım 😔 size doktor mu dedi koldan diye