YeldaKuzey Özel hrs kadın doğum hastanesini tavsiye ediyorum. İnsan yerine konuluyorsunuz. Ayrıca pandemi hastanesi de değil, içim rahat rahat girmiştim doğuma. Doktorum Ömer altun. Ameliyatımdan da doğum sonrasından da memnun kaldım. Yoğun bakım ünitesinde de kaldı, sıkıntı yaşamadık