YeldaKuzey kısmen diyelim, bir daha doğum yaparsam tercih etmem.
ne ayrıntılı ultrosan resmî alabilirim ne başka birşey.
her gafta kontrole gidip kan vermekten sıkılıyordum, çok fazla gereksiz para harcattılar bize.
doğum yapacağım kontrole gititiğim zaman belli oldu. hazırlıksız yakalanmıştım istediğim gibi olmadı yanı anlayacağınız. Ayrıca fiyattan dolayı diye düşünüyorum çok kalabalık bir hastane. Benim doktorumun çok hastası vardı bir gün iyiyse ertesi hafta çok ters oluyordu soru sormaya korkardım.