Bigaboy Meltemege çok geçmiş olsun.💕 Geçende olduğu aşıda tek bacağı az şişmişti ateş yapmadı inşallah rahat atlatırız 🙏🏻
Gulsahh5258 Her iki bacakdan oluyo.Genelde asılardan sonra banyo 3 gün yaptırılmıyor Ben yaptırmadım.huysuzlugu oldu oğluşumun 🥺🥺 Gece de parol verdim rahatladı.