Belizinannesii Merhaba biz de 3 Ekim doğumluyuz ve meme reddi mi yaşıyorum bilmiyorum ama gündüzleri bebeğim istediğim zaman emziremiyorum ben de şöyle bi şey yapıyorum 👉🏻 Gündüz uykusundayken uyanmasına 10 dk kala yavaşça kucağıma alıp emziriyorum uykuluyken veya uykudan kalkınca emzirmeme izin veriyor diğer türlü ortalığı inletiyor sanırım bağırsak hareketlerinden gazdan.. emzirmeyle birlikte harekete geçtikleri için.. bu yöntemi 1 kaç kez deneyin işe yaradığını göreceksiniz gece emiyorsa gündüz de uykusundayken emzirmeye çalışın