Kahvegerek
24 Ekim de bizimki... Benim kızım da çok huzursuz bi bebek değil sadece gaz sancısı sorunumuz hala devam ediyor az da olsa büyük abdestini de bazen günde iki kere bazende üç kere falan yapıyo .. Bizimde şu an tek sıkıntımız gece bazen saat başı bazende 2 saatte bir ayaktayız.. Gece kalkmalarını da azaltsak iyi olcak.. Gündüz uykuları eb fazla 40 dk ama gündüz idare ediyorum ama gece kötü sersem gibi oluyorum.. 😊😊