Minnak-anne tospikannesii canm ya yavrucak korkmustur Rabbim sifa versin 🤲🏻 Agrısız sızısız büyüsünler
CigdeminMevasi tospikannesii huysuzluğada iyi geliyor ağrı kesici etkisi oldğu için iyi yapmşsn umarm çabk atlatrsınz
Belinay_24 tospikannesii biz koliğiz üstüne de aşılar eklenınce bira zor bi süreç oldu ağlaması geçti ama sürekli uyuyor emzirmek için zor uyandırıyorum siz ne yapıyorsunuz uyanması için ?
Merve_hiranur tospikannesii bu 2 ay aşısı cokmu onemlı yaptırmasak ne zararı olabılır kı yuregım kaltırmayabılır kucucuk bebege 3 aşı 😏
Uykusuzhayat tospikannesii verme iki ay aşısı hafif oluyor genelde ateş yapmaz 4 aylık aşısı zorlamıştı o ateş yapıyor ateş çıkmadan vermeyin boşuna ilacı
Yelizisz Kızlar bu calpol dediğiniz ateş düşürücü doktor yazmadan satın alınabiliyor mu ? Yani reçeteli mi