tospikannesii bizim de haftaya olacak 2. ay aşılarımız. 1. ay sorunsuz geçti zaten tek aşıydı ama 2. aydan inanılmaz korkuyorum. Çok şükür bu zamana kadar hiç ateş yaşamadık. İlk defa ateşleneceği zamandan çok korkuyorum. Belki yaşayıp atlatınca geçecek korkum, belki elim ayağıma karışmayacak. Ama yine de korkuyorum, canım sıkılıyor 🤦🏻♀️