2 mart doğumlu oğlum. 3 ay anne sütü sonra mama ile devam ettik 5.5 aylik ek gidalara gectik. Suan sabah biskivi ve ihlamurla mama yapiyorum, biraz peynir ve yumurta sarisi hepsini ayri yediriyorum karistirmiyorum. Ogle sebze corbasi, aksam ustu gibi kendi mayaladigim yogurt icine meyve, aksam da gece mamasi (asla sevmiyor cok nadir yer) Tabi bu arada her ogunu verdikten 1,5 saat sonra devam sütü veriyorum. Gun içinde toplasan kendi kendine oynamasi yarim saati gecmez. Surekli kucak istiyor. İnsanlari yabancilayip agliyor bana sariliyor. Emeklemiyor sürünüyor. Tutunup kenarlara kalkiyor. (Bende emeklemeden yürümüşüm), birşeyler geveliyor agzinda bilincsizce anne dede baba meme diyor. Opucuk vermeyi ogrendi. Uykumuz cok kotu gunduz zorlamalarla 2 kere 1 saate yakın uyur. Gece 9 gibi yatar 12 de mama icin uyanir, 3 te uyanir sonra uyut uyutabilirsen. Bu aralar cok huzursuz anlamiyorum dis galiba ama görünürde birşeyde yok dis etinde 🤷🏽♀️ (bu arada ben bittim uykusuzluktan)