Kızlar kaç martta dogum yaptınız bebeğiniz kız mı erkek mi ek gıdaya geçtiniz mi neler veriyorsunuz gün içinde ne gibi oyunlar oynuyorsunuz sizden Baskasına gidiyor mu yoksa size bağımlı mı uyku düzenleri nasıl kucakta gezme durumunuz var mı
Biz 26 mart dogumluyuz günümüzü beklesek 4 nisandı 1 hafta erken geldi pasam pasma dedim bir oglum oldu suan 6 ay 3 günlük ilk 3 ay sadece anne sütü 3 aydan sonra mama ile beslenmeye basladık 4.ay ek gıda ile tanıstı corba yemeyi seviyor mama türlerini sevmiyor gündüz her 2 2 bucuk saatte bir uyuturum gece 9 10 11 arası uyuturum tabi hergun aynı olmuyor buda insan değişen vakitler oluyor asırı kucakcı bir oglum var gün içinde yerde oynaması toplam 1 saati gecmez yani tüm gün 1 saati gecmez benden Baska babasıyla anlaşır onun dısında biraz yabani bir oglum var kimseye gitmeyi sevmez ama insanlara cabuk alısıyor oyun oynatmak istiyorum ama hep kucagımda oldugu için pek vakit gecirmiyo oyun kartları aldım bul tak aldım yuvarlak halka aldım bunları suan ben yaparken bakıyo ve eline alınca dogal olarak kesfetmek için agzına sokuyor izin veriyorum napıyım her bulduğu agzında miniğimin biz böyle vakit geçiriyoruz siz napıyosunuz😊