Anastasia evet yani farklı sebeplerdende olsa aynı duruma düşmüşü benim bebeğim de ağzını açıp bir lokma yediremiyordum mamasınjda içmez olmuştu artık kılı verecek diye korkuyordum öyle aşırı kilolu da değil mecburen açtım video öyle yedi bende her yemek yedirirken açıyorummzaten günde 3 öğün yiyor mesela 15-20 dk olsa en fazla 1 saat oluyor
Ha tabi ki çok tv izletmek aşgı ve odaklanmada zayıf kılar çocuğu ama otizm doğuştan gelen birşey tv izleyince olmuyor tv aslında var olan o hastalığı tetikliyor sadece ki ben günde 1 saat izleninlen televizyondan bunu denli etkşleneceğini düşünmüyorum bunu bebekler illa Ki ekrana maruz kalacaklar teknoloji çağındayız bence sende o kadar düşünüpte kendini yiyip bitirme 🌺
1.
a eşin fazla 1 saat oluyor