Kiraz teknoloji çağındayız sonuçta.
doktora gittiğimizde bile çocuk kanalı açık oluyor ve ister istemez oraya bakıyor.
gün içinde yaptığımız aktiviteler o kadar fazla ki, ben kızıma doğduğundan beri hep kitap aldım.
inanın her ikisinin de faydasını gördüm çünkü nasıl kullanmam gerektiğini biliyorum.
günün toplam 1 saati dışında sürekli kitaplarla, legolarla, kartlarla oynuyoruz. çoğu zaman bakmaz bile tvye müzik çalar arkadan o oyun oynamaya devam eder.
çocukları ekrana bağımlı hale getirmek birazda ebeveyne kalmış bir şey, bence.