Esinim benim kızım 9 aylıktı gebe kaldım Allah’a şükür bir sıkıntı çıkmadı aralarında bir buçuk yaş var bir hafta oldu dördüncü bebeğimi doğurdum hepsi sezaryen bir sıkıntı yaşamadım lakin ben yaşamadım diye başkasında öyle olacak değil rabbim sağlıklı gebelik doğum nasip etsin