Hande hic sorun yasamadim cok guzel hamilelik gcirdm sadece sezeeyan randevuma giderken sancim basldi suyun geldi baktilar normal deneyemek icin ama kizim kordona 2 tur dolanmis mumkun degil dediler o sirada 2 saat sanci cektim aldilar sezeryana bagira bagir uyandim oyle bi can derdine dustumki dogurdugum cocuk aklima gelmedi narkozdN uyanirken sesini duydum sadece iyi dediler igneler agri kesiciler serumlar yapildi o ara ama ne agrim gecti ne sancim 4 gun agladim kesi yeri iltihaplanmis o yuzden dedi dr. 3 kutu antibiyotik kullandim anca gecirdim suan elledigimde sertlik var 1 ay sonra gidicem bakalim gcmistir insallah