Sarellee Ben zaten anlamıyorum bu aşıları neden yaptırmak istemedeğinize . Her bebeğin doğumdan sonra yapmak zorunda olduğu aşılardır bunlar hastahneden çıkar çıkmaz bilgi veriyorlar , biz doktorumuza genede sorduk yaptırmak zorundamıyız bu aşıları die doktor böyle birşey söz konusu bile olamaz hayatına mal olur çocugun dedi kesinlikle hepsi yapılmalı , sadece bir kaç tanesi var zorunlu olmayan ama biz onlarıda yaptıracaz .