Sarellee Bu aralar sürekli menenjit aşısı postu görüyorum anneler yaptıralım mi diye soruyorlar. Evet biraz pahalı bı aşı ama herşeyi bırakin mutlaka yaptırın o aşıyı. Çünkü o hastalık illet bişey. Bakın doktorumuz bize hiç bir şekilde menenjit aşısı var diye bişey demedi ve kızım 8 aylıkken menenjit oldu. Keşke diyorum arastirsaydim aşıları bilseydim hemen yaptiriirdim ama iş işten geçmişti. Allah düşmanımin başına vermesin. O yüzden mutlaka yaptırın mutlaka
Obsesifk Sarellee merhaba, keşke biz sormadan önce bilgilendirmek amaçlı bir post açsaydınız. Çok geçmiş olsun. gerçekten kötü bir hastalık.
AslhanDivarc Sarellee ne gibi problemler oldu kızınızda menenjitten kaynaklı şikayetler ne oluyor? Geçmiş olsun bu arada
Baynimir Sarellee gecmis olsun :( saglik ocagindaki ebemiz bize rotayi size biraktim ama menenjiti muhakkak yaptirin dedi cok artmis vakalar.
Sarellee AslhanDivarc teşekkür ederim. Sadece gece olan yüksek ateş ama keyfi gayet yerindeydi 1 defada kusma oldu. Ve bıngıldak şişmesi
Sarellee Baynimir evet taburcu olduktan sonra orayada gittim bu aralar sürekli menenjit geliyor bana dedi. Menenjit riski grubunda olanlara tshm aşıyı ücretsiz yapıyor
Gmz123 Sarellee saglik ocağında yapılan karma asinin içinde var diye biliyorum rutin asi takviminde zaten yapiliyo🤔
DefneSelininAnnesi Symysf merhaba bende yarın vurduracağım bu aşıyı,3.ayına girdi kızım.Yalnız huysuzluk ve ateş yapar diyorlar yaşadınız mı acaba?
Badem Sarellee menengolok uzmanı her hastane de oluyor mu? Bu aşının iki türü var ikisinin de yapılması gerekiyor ve toplam 8 doz falan oluyor yanlış hatırlamıyorsam siz hangi hastaneye götürdünüz acaba
Sarellee Aysegulisaa54 yok canım 3.7.12 aylıkken yapılıyor. Biz geç kaldık sadece 9 aylıkken yaptirmaya gittik menengolok uzmani şuan riskli olur tavsiye etmiyorum 12. Ayda tek doz yaptıralım dedi
Werwe9292 Aysegulisaa54 pompayla destek mecbur ozaman hastane tipi kiralamıştim ben ama o gelene kadar kizim cozdu problemi:) acil şifalar