YigitEnsar17 Valla benim de belim problemliydi hem hamile kalmadan önce kaza geçirmiştim belimde sürekli bir ağrı ile yaşıyorum bir onun ağrısı birde spinal sezeryan oldum anestezi iğnesinin yeri felaket agriyor belim tutuk hep birde üstüne geze geze hoplaya hoplaya stres ile emzirmeye çalışmak çok yormuştu ama şükür ki atlattık