Bikahve Mervegrmc valla ısrarımla yendim diyebilirim canım kesinlikle biberon falan vermedim sağmadım da istemediği zaman ısrar etmedim ayağıma aldım sallarken uyku sersemi olunca alıp emzirdim duştan hemen sonra teklif ettim ayakta falan derken 1 ay gibi süre sonunda yendik çok şükür
Esrasya Mervegrmc 1 ay kadar yaşadım. 7. Ayında beni itmeye memeyi almamaya başladı sadece uykuluyken emzirebiliyordum. Diş huzursuzluğu da vardı. Uyku aralarında emzire emzire 1 ay uğraştım. Şuan 8 buçuk aylık düzeldi gibi artık beni itmiyor en azından
Frdbgmgnc Mervegrmc 3aylikken yaşadık bizde emmesi mastit oldum damak düşmesi dedi çevre🙄meğer yokmuş öyle bişey doktora gittik emzirme hemşiresi ne yonlendirdi meme reddi dedi duruma pes etme emzir farklı pozisyonları dene dedi her emzirmeden sonra sağım yaparak emzire emzire düzeldi umarim çabuk atlatirsiniz🤲🏻
Uykusuzhayat Mervegrmc sadece memeyle beslenen 1 yaş bebeğim iki gün Hiç almadı çokta huysuzdu sonra almaya başladı o an sancı vs geldi sanırım ama o iki gün beni çok yıprattı yemek yese dert etmezdim okadar almıyorsa uykusunda beslemeye çalışın
Ceyll Benim tek memeyi almadı. Sanki zehir veriyormuşum gibi öğürüyordu. 1 ay boyunca tek memeyi hep sağdım. Ama sağmadan önce çok acıktığın da ilk o memeyi denedim vazgeçmedim hep direttim. Zamanla almaya başladı. O göğsüm küçük kaldı diğerine göre.
Mervegrmc Bikahve ben 3 haftadır yasıyorum bebeğim 2 ay 23 günlük. Seyahate çıktığımızda birden memeyi istememeye basladı ne kadar teklif etsemde almadı hala da almıyor mama meme gidiyorduk hep önce güzelce emip sonra biraz mama alıyordu doktor kilosunu arttırmak için mamaya devam ettirdi ama simdi malesef tamamen mama alıyor ne kadar sağsamda çok azaldı :( ne yapacağım bilemiyorum
Bus16su_07 Kızlar geçen hafta biz yaşadık memeyi ağzında hissettiği An bağırıp ağlıyordu biberona döndüm aç kaldı emmedi çünkü 2-3 gün zorlamadım zaten huysuz:) 3 gün sonra aldı kendi tabi sütüm azaldı iyice çekmeme rağmen
Bikahve Mervegrmc sağmak emmek gibi olmuyor maalesef beraber duş alıp duşta falan teklif edebilirsiniz tekrar alırsa sütünüz de artacaktır inşallah
Mervegrmc Frdbgmgnc insallah 3 haftadır hiç meme almadığı için umudum çok azaldı psikolojik olarak çok zormuş ona hiçbir faydam yok gibi hissettiriyor çok yıpratıcıymış gerçekten :(
kerem16 Çok uğraştık,biberonlari kaldırdık halbuki aventin biberonunu almıştık meme reddi olmasın diye geçiş bardağı ve enjektörle atlattık çok şükür
Frdbgmgnc Mervegrmc çok zor gerçekten anlıyorum sizi 😕uzuldukce hisseder daha kötü olabilir bı emzirme danışmanından hemşireden yardım alın isterseniz kendinizide iyi hissettiriyo
kerem16 Mervegrmc ilkin sadece geceleri tutuyordu gündüzleri tutmuyordu, sonra geceleri de tutmamaya başladı Yaklaşık 1 ay bu şekilde devam etti. Çok şükür geceleri başladık sonra gündüzleri de tutmaya başladı. Beni tutmuyor diye çok üzülüyordum nerdeyse bende vazgecicektim. Vazgeçmeyin bebeğinizle beraber sizde inat edin imkansız gibi geliyor ama değil.
kerem16 Mervegrmc hayır sürekli sagiyordum elimde pompayla geziyordum resmen yine de düzenli sağım yaptığım söylenemez ama bir azalma farketmedim. Sağmak çok meşakkatli.
Denizcancat-2020 Mervegrmc canim biz daha bir hafta oldu yeneli benim bulduğum tek çözüm ayakta hoplayarak geze geze pışpışlayarak tabi bunlarin hepsini ayni anda yaptım ve bebegimde bu arada memeyle kavga ederek aglaya aglaya zorla tutturdum birde gece uykusunda acikarak uyandiginda agladigi anda memeyi veriyordum once cok agliyordu sonra uykuya yenik düşüp tutuyordu biz yendik insallah sizde yenersiniz bu arada yenmemiz tam 3 hafta sürdü biraz sabırla üstesinden gelirsiniz inşallah.bizimde sorunumuz memeyi yendik ama sütümüz çok az zaten sütüm az diye mama takviyesi yapmıştık o ara biberona alıştı sonrada memeyi tutmadi. Şimdi meme+Mama gidiyoruz
YigitEnsar17 Denizcancat-2020 evet ayakta gezerek hoplatıp emzirmek daha etkili oluyor ama işte kol mol.kalmadı artık yardımla yapıodum son zamanlarda eşim koluma destek veriyordu
YigitEnsar17 Mervegrmc sütümü sağdım şırınga ile verdim ,dizime yatırdım çay kaşığı ile verdim , 4.ay atağıydı birde , uyurken uyku sersemi emzirdim , kucağımda gezerek emzirdim derken o beni değil ben onu yendim 😂 1 yaşında hala emiyor
Denizcancat-2020 YigitEnsar17 Valla benim de belim problemliydi hem hamile kalmadan önce kaza geçirmiştim belimde sürekli bir ağrı ile yaşıyorum bir onun ağrısı birde spinal sezeryan oldum anestezi iğnesinin yeri felaket agriyor belim tutuk hep birde üstüne geze geze hoplaya hoplaya stres ile emzirmeye çalışmak çok yormuştu ama şükür ki atlattık